| |
BGonline.org Forums
Victor Petersen
Posted By: Karl Frogner In Response To: Victor Petersen (Christian Munk-Christensen)
Date: Tuesday, 10 July 2012, at 4:48 p.m.
Hei Christian MC når det gjelder World Class så er historien denne.
Victors gode kamerat Anders Skjelde vant Norgesmesterskapet(NM) i 2003.
Foran NM i 2004 skule det være odds på hvem som vant, da skrev Victor dette om sin gode kamerat med ironi og teasing :
"Jeg vet ikke om dette selger Vemund, men jeg har et hett inside tips.
Anders "actionjackson, powerman, feelgood, 8,2 i forrige finale" Skjelde er i ferd med å miste grepet. Han ble siste observert med noe som lignet en dameveske i den ene armen på Meny på Østeråssenteret. Han drev å rotet rundt ved kassene.
Visstnok har Anders i løpet av et år gått fra bg til poker til bridge på eldresenteret på Østerås. Skulle han nå siste 16, byr jeg en kasse øl for ham, tom selvfølgelig, til en verdi av 24*1kr + 15 kr for kassa dvs 39 kr."
Anders svarte dette :
"Hva er detta for noe Victor? Dizzzing av mester'n !!!
Vet ikke om dette selger heller Vemund:
Victor "Smørbukk" ble observert i Monte Carlo under VM i år. Litt ekstra rød i toppen etter å ha tapt samtlige turneringskamper...inkl. LC. Ifølge ham selv var han godt fornøyd med det, han hadde jo spilt world class!
Nå spiller han stort sett på slottmaskiner, på Meny ved Østerås eldresenter, sammen med resten av Bærum-sossen (spiller også WC på dem)."
| |
BGonline.org Forums is maintained by Stick with WebBBS 5.12.